Dostawa

  1. Towar zamówiony w sklepie internetowym www.emma-styl.pl dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich (DHL) oraz przewozowych lub transportu własnego.
  2. Na czas otrzymania przesyłki składa się:
    1. czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki) do 14 dni roboczych
    2. czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.
  3. Przy każdym produkcie dostępnym w naszym sklepie, jest informacja o dostępności produktu. Czas ten nie obejmuje czasu kompletowania zamówienia i liczony jest od momentu przekazania przesyłki kurierowi lub poczcie do momentu doręczenia.
  4. Wraz z towarem wydawane są warunki sprzedaży wraz z regulaminem, dokument gwarancyjny oraz faktura VAT lub paragon fiskalny. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków.

Zwrot towaru

  1. Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dostarczenia do niego towaru. Należy wypełnić formularz zwrotów. Oświadczenie należy wysłać listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem.
  2. W przypadku zwrotu towaru EmMa sklep internetowy jest zobowiązany do zwrotu kosztów wysyłki (wraz ze kwotą za zwracany towar) w kwocie najtańszego z możliwych sposobów dostarczenia zakupionego produktu. Sklep internetowy nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego kosztów wysyłki jeżeli są one wyższe niż wyżej określone (oznacza to, że przedsiębiorca nie musi zwracać kosztów przesyłki, np. kurierskiej, ubezpieczonej czy pobraniowej)
  3. Każdy zwracany element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. 
  4. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu.
  5. W przypadku zwrotu/reklamacji towaru zakupionego za pomocą karty płatniczej, należne klientowi środki są zwracane na rachunek karty. W przypadku płatności przelewem lub gotówką, kwota należna zostanie przelana na rachunek bankowy podany przez Klienta.
  6. Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany towar i o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować sprzedawcę. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar odesłać na adres: EmMa Meble ul. Polska 94, 60-401 Poznań, lub nie odbierać przesyłki.
  7. Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt. 9.1, dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość, zgodnie z warunkami umowy karty płatniczej.
  8. EmMa Meble nie stosuje polityki towarów zastępczych.

Procedura reklamacji

  1. Jeżeli zakupiony wysyłkowo produkt zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa EmMa Meble. EmMa Meble rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  2. Aby wysłać towar w ramach reklamacji klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego na adres info@emma-styl.com. Zostanie nadany numer reklamacji. 
  3. Numer reklamacji zostanie nadany do 24 godzin (z pominięciem sobót, niedziel i świąt).
  4. W mailu zwrotnym w załączniku będzie znajdować się numer, z danymi adresowymi serwisu, zawartością, która powinna się znajdować w paczce. Numer należy umieścić na paczce.
  5. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do serwisu
  6. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firma spedycyjną.
  7. Zestawy prosimy przysyłać kompletne.
  8. Do mebli musi być dołączony opis uszkodzeń; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania ( z tytułu gwarancji lub niezgodność towaru z umową).
  9. Do reklamowanego towaru prosimy o dołączenie kserokopii gwarancji lub faktury/paragonu zakupu. W przypadku braku kserokopii dokumentu świadczącego o jego zakupie w firmie EmMa Meble możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprzętu do weryfikacji, czy dany sprzęt został zakupiony w EmMa Meble i podlega naprawie lub wymianie gwarancyjnej.
  10. Pracownik EmMa Meble ma prawo zażądać od nabywcy dokumentu zakupu, gdy oznaczenia na dokumencie magazynowym budzą wątpliwości serwisanta.
  11. Sposób wysłania sprzętu do naprawy gwarancyjnej:
    1. klient detaliczny sklepu internetowego jest zobowiązany wysłać sprzęt na koszt firmy EmMa meble ogrodowe i kawiarniane za pośrednictwem firmy spedycyjnej) pod warunkiem, iż zostanie poprawnie naniesiony numer zwrotu- informacja o koszcie przesyłki jest zawsze zawarta w potwierdzeniu otrzymania numeru zwrotu. Po naprawie towar zostanie odesłany również na koszt firmy EmMa Meble.
  12. klient hurtowy wysyła sprzęt na własny koszt za pośrednictwem dowolnej firmy spedycyjnej; po naprawie sprzęt zostanie odesłany na koszt firmy EmMa Meble.
  13. Dział serwisu i zwrotów nie realizuje zwrotów z tytułu Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od dnia wydania towaru. W takim wypadku należy zapoznać się z procedurą zwrotu z tytułu tejże ustawy.
  14. Jeżeli meble dostarczone do serwisu okażą się dobre i firma nie wykryła usterki serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.

Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszego transportu przy zakupie mebli w sklepie internetowym EmMa Meble.

 

 

Kup meble w sklepie on-line